Miniband-monday

  • 30.05.2016 kl. 18:20

Mandag, ny uke, nye utfordringer og nye ideér. Denne ukens ide var å starte opp en ny ukentlig "fast post" her på bloggen. Fra før av har jeg faktisk ingen ukentlige, faste innlegg - kun månedlige. Dere husker dem kanskje? Månedens mest leste innlegg og formoppdatering, som er den 1. i hver eneste måned? Vel, fra nå av blir det miniband-monday hver eneste mandag!

tightsen kan kjøpes her

Noen av dere vet kanskje hva miniband er allerede? Selv ble jeg anbefalt å prøvde dette fra en som jobber i proteinfabrikken, og han fortalte meg hvordan de kunne brukes og hvor mye mer jeg kom til å få ut av treningsøktene mine om jeg brukte disse flittig. Etter å ha søkt litt på både instagram og youtube, i tillegg til å bla meg igjennom heftet med mange forskjellige tips til øvelser som følger med i pakken føler jeg meg utrolig motivert.

Her ser dere et fåtall av øvelser man kan gjøre med strikkene. Bildet er funnet her.

Jeg prøvde også disse strikkene på trening tidligere i dag, og jeg kan helt ærlig innrømme at jeg er frelst allerede! Hvorfor har ingen fortalt meg om disse før? Det er jo genialt. Men derfor har jeg altså lyst til å starte opp en ny fast post, som skal komme hver eneste mandag hvor jeg tipser dere om treningsøvelser man kan gjøre med disse strikkene. Målet er å ha video i hver eneste en av disse!

Ukens første miniband-monday post kommer senere i kveld. I mellomtiden kan jeg informere dere om at disse super geniale strikkene kan kjøpes her. Da får du tre strikker, med tre forskjellige motstander og det lille geniale heftet med forslag til øvelser. Disse har i hvertfall fått fast plass i treningsbagen min, og jeg anbefaler deg å lage plass til dem i bagen din også!

Har du prøvd å trene med minibands før?

// innlegget inneholder annonselenker

4 Kommentarer

Henriette Celin

30.05.2016 kl. 18:28
Nei, men høres jo genialt ut!

Gleder meg til innleggene og øvelsene :-D

liveterherlig93

30.05.2016 kl. 18:31
hvordan få mer energi til og trene mer? :)

Linn Therese Dagsland

30.05.2016 kl. 18:47
liveterherlig93: Mer energi kan man få av mye, men mine beste tips er: å sover nok, å spise sunt og nok (får du i deg nok karbohydrater?), gå til innkjøp av en god pre workout og sist men ikke minst, høre på musikk som girer deg opp på vei til trening! Finn også ut når på dagen du har mest energi, og tren gjerne da. Og husk også at du må like treningsmetoden du driver med! Det nytter ikke å trene stryketrening om du ikke interesserer deg for det. Hva med dans, boksing eller svømming i stedet? :-) Husk å like det du gjør så går det meste av seg selv <3 Lykke til!

liveterherlig93

30.05.2016 kl. 18:52
tusen takk for tips <3 om jeg får i meg nok det veit jeg ikke!

Skriv en ny kommentar

Linn Therese Dagsland

Ei smilende og positiv jente på 21 år. Skriver om hverdagen som nybakt mamma til lille Dennis som ble født den 19.mars 2017. Mye av bloggen handler om baby, trening og alt som hører med mammalivet. I tillegg til små ubetydlige ting, vanskelige hendelser fra fortiden som har medført at jeg i dag lever med sosial angst. Deler også gode matoppskrifter, antrekk, tips og kjærlighetslivet mitt med dere. Lurer du på noe mer er det bare til å ta en titt på "om meg" innlegget som du finner i menyen under headeren.

Alle henvendelser kan sendes til:
linn_therese_dagsland@hotmail.com

Bloggdesign

Søk i bloggen

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits